首页 > 百科知识 > 宝藏问答 >

英语作文介绍自己带翻译范文

2025-05-22 15:12:20

问题描述:

英语作文介绍自己带翻译范文,麻烦给回复

最佳答案

推荐答案

2025-05-22 15:12:20

Hello everyone, my name is Li Hua, and I am currently a high school student. I was born in a small city located in the southern part of China. My hometown is famous for its beautiful landscapes and delicious food. Growing up there has given me a deep appreciation for nature and family.

In my free time, I enjoy reading books and playing basketball with my friends. Reading not only broadens my knowledge but also helps me relax after a busy day at school. Playing basketball is another way to relieve stress, and it's always fun to compete with my friends on the court.

I am passionate about learning new things, especially languages. English has been one of my favorite subjects since elementary school. I believe that mastering a foreign language opens doors to different cultures and perspectives. I hope to improve my English skills further so that I can communicate more effectively with people from all over the world.

My dream is to study abroad someday and experience life in a different country. I think such an experience would be incredibly enriching and help shape me into a more well-rounded individual.

Thank you for listening to my introduction. I look forward to getting to know all of you better.

Bonjour tout le monde, je m'appelle Li Hua, et je suis actuellement un lycéen. Je suis né dans une petite ville située au sud de la Chine. Mon village natal est célèbre pour ses paysages magnifiques et sa nourriture délicieuse. Grandir là-bas m'a donné une grande appréciation pour la nature et la famille.

Dans mon temps libre, j'aime lire des livres et jouer au basket avec mes amis. La lecture élargit non seulement mes connaissances mais aussi m'aide à me détendre après une journée chargée à l'école. Jouer au basket est un autre moyen de soulager le stress, et c'est toujours amusant de concurrencer mes amis sur le terrain.

J'ai une passion pour l'apprentissage de nouvelles choses, surtout les langues. L'anglais a été l'une de mes matières préférées depuis l'école primaire. Je crois que maîtriser une langue étrangère ouvre des portes vers différentes cultures et perspectives. J'espère améliorer mes compétences en anglais pour pouvoir communiquer plus efficacement avec des gens du monde entier.

Mon rêve est d'étudier à l'étranger un jour et d'expérimenter la vie dans un autre pays. Je pense que cette expérience serait incroyablement enrichissante et m'aiderait à devenir une personne plus complète.

Merci d'avoir écouté mon introduction. J'ai hâte de mieux vous connaître tous.

免责声明:本答案或内容为用户上传,不代表本网观点。其原创性以及文中陈述文字和内容未经本站证实,对本文以及其中全部或者部分内容、文字的真实性、完整性、及时性本站不作任何保证或承诺,请读者仅作参考,并请自行核实相关内容。 如遇侵权请及时联系本站删除。